Recente berichten
Tags

promotional-products-694793_1280

Welke soorten relatiegeschenken en promotieartikelen kunt u inzetten voor uw bedrijf?

Relatiegeschenken of promotionele artikelen kunt u in verschillende soorten en maten krijgen. Welk artikel is geschikt voor uw onderneming en waar moet u allemaal op letten? Heeft u een bepaald budget beschikbaar voor promotieartikelen? Of wilt u een goede indruk maken door uw belangrijkste klanten een luxe relatiegeschenk te sturen?

Promotieartikelen voor beurzen

Promotieartikelen die u gratis kunt weggeven op beurzen en evenementen zijn er in verschillende soorten en maten. Het is belangrijk dat u kiest voor een promotieartikel die men jarenlang kan gebruiken op het werk of in het dagelijks leven. Een aantal voorbeelden van uitstekende promotieartikelen zijn bijvoorbeeld muismatten met logo, usb-sticks met logo of een paraplu met logo.

Een luxe relatiegeschenk voor speciale gelegenheden

Heeft u een klant of een aantal klanten die zeer belangrijk zijn voor uw onderneming? Dan maakt u een zeer goede indruk door tijdens een speciale gelegenheid, zoals verjaardagen of feestdagen een luxe relatiegeschenk te sturen. U kunt hierbij denken aan wijnkistjes, horloges of Parker pennensetjes.

Zorg dat u uniek bent! Kies voor iets aparts!

Uit onderzoek is gebleken dat een inspirerend en uniek promotieartikel een blijvende indruk achterlaat voor uw onderneming. Uw bedrijfsnaam/logo wordt eerder onthouden en wanneer men op zoek is naar diensten met betrekking tot uw onderneming dan wordt er eerder aan uw onderneming gedacht. Een aantal voorbeelden van blijvende en inspirerende promotieartikelen is bijvoorbeeld een promotieartikel van een eiwitpoedershop. Iedereen heeft hiervoor een bidon of beker nodig om de poeders te mixen met water of melk. Met behulp van een gratis tornadobeker die volledig automatisch op batterijen werkt maakt het bedrijf een uitstekende indruk op de doelgroep. Er werd geïnvesteerd in een duurdere gift, maar het maakt ook een zeer goede indruk.

Bij de keuze voor promotieartikelen draait het er juist om dat uw gift aansluit bij uw onderwerp. Op die manier wordt uw onderneming nooit meer vergeten.

Geen reactie's

Geef een reactie