Staat u binnenkort op een beurs of evenement en wilt u graag goed voor de dag komen met leuke en innovatieve promotieartikelen? Laat een blijvende indruk achter! Zorg dat klanten u na de beurs nog steeds herinneren.
Wat is belangrijk bij de keuze voor een promotiemiddel?
Zorg dat het promotiemiddel aansluit bij de core van uw business. Promotieartikelen zijn leuk om weg te geven, echter moet de klant het product wel terug kunnen koppelen naar uw onderneming. Zo geef je de klant eenvoudig een herinnering wanneer er daadwerkelijk belang is naar uw producten of diensten.
Welke types kunt u inzetten voor een relatief lage prijs?
U kunt kiezen om te kiezen voor promotionele artikelen tegen een zeer lage prijs. Hierbij kunt u denken aan bedrukte pennen, bedrukte kantoorartikelen( zoals visitekaarthouders of memo-blokjes), bedrukte keycords of bedrukte aanstekers.
Welke artikelen zijn niet alleen handig voor beurzen of evenementen?
Waar u tevens voor kunt kiezen is om uw bedrijfslogo direct in een shirt, polo of trui te laten borduren. Wilt u liever de goedkope optie dan is bedrukken uiteraard ook een optie. Het voordeel van het laten bedrukken van textiel is dat u dit kunt weggeven aan uw medewerkers/collega’s. Tijdens werktijd kan de werkkleding gedragen worden, wat weer een professionele uitstraling geeft.
Duurdere promotiemiddelen
Heeft u een speciale klantenkring die voor u zeer belangrijk zijn? Dan kunt u overwegen om te kiezen voor luxe relatiegeschenken, zoals een fles wijn met kist of een volledige 9-delige wijnset. Kom goed voor de dag bij uw belangrijkste klanten en zorg dat u op een positieve manier in beeld blijft bij uw belangrijkste klanten.
Meest gekozen promotieartikelen?
Veelal kiest men voor werkkleding of men laat standaard promotieartikelen, zoals pennen- , zonnebrillen- of zweetbandjes bedrukken. Kies voor producten die men in het dagelijkse gebruik kan gebruiken en die tevens indruk maken op mensen. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor bedrukte paraplu’s, maar een stormparaplu krijgt veel meer bekijks. Denk dus goed na over de mogelijkheden en het effect van uw campagne.